Astrasat

Mijn winkelwagen

Astrasat garantievoorwaarden

Al onze producten worden geleverd met standaard fabrieksgarantie. Specifieke informatie hierover treft u aan in de documenten bij het product of bij de specificaties op de productpagina. In enkele gevallen betekent dit garantie on-site, d.w.z. reparatie of omruiling bij u thuis of op de werkplek. Garantie bij Astrasat houdt in dat een product bij aankoop in goede staat dient te verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Is dit niet het geval dan bieden wij afhankelijk van het product, u de mogelijkheid het product te laten vervangen, repareren of uw geld terug te ontvangen.

Garantie binnen de garantieperiode

Gaat uw bij ons gekochte product kapot binnen de garantieperiode? Dan wordt deze uiteraard kosteloos gerepareerd, wij volgen hierbij de garantieperiode van de betreffende fabrikant. U kunt uw product ter reparatie bij ons aanbieden door een reparatieformulier in te vullen binnen uw account. Let op:Bij het retour zenden zijn de verzendkosten terug naar Astrasat voor rekening van de koper.

Garantie buiten de garantieperiode

In bepaalde gevallen valt de reparatie helaas niet onder de garantievoorwaarden. Indien de garantieperiode reeds verlopen is zal het defecte product ter reparatie aan de leverancier worden aangeboden of doen wij u een reparatievoorstel waaraan kosten verbonden zijn. Zodra het product is gerepareerd of wij het product van de leverancier retour hebben ontvangen zullen wij het zo snel mogelijk weer naar u opsturen. Als u heeft aangegeven dat u het gerepareerde product zelf komt ophalen, dan ontvangt u een bericht wanneer deze afgehaald kan worden.

Servicekosten

Voor reparaties buiten de garantietermijn zullen er onderzoekskosten berekend worden van € 35,-. Onze Technische Dienst zal u vervolgens eerst een prijsopgave geven, voordat er aan de reparatie wordt begonnen. Als u een verzoek tot prijsopgave heeft gedaan maar deze later weer afwijst dan betaalt u alleen de onderzoekskosten. U kunt na ontvangst van de prijsopgave bij onze Technische Dienst doorgeven of u al dan niet de reparatie wilt doorzetten. Het bedrag dient vooraf te worden betaald. U wordt hierin verder geïnstrueerd door de betreffende medewerker.

Meer over Garantie & Reparatie

Reparatie van uw product

Status van uw reparatie

Astrasat garantievoorwaarden

© 2010 - 2018 Astrasat Discount B.V.